loading...
farsvatan
نریمان بازدید : 3676 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
برای همه سیستم عامل ها؛

بازی PES 2013 بــرای موبایــل + دیتا   

سبک این بازی تغییر کرده و واقعی تر شده است. با نصب این بازی بر روی موبایل خود می توانید یک فوتبال رویایی را تجربه کنید.

اگر طرفدار فوتبال هستید حتما با pes آشنایید ، شاید یکی از معروفترین بازی های ورشی باشد، زمانی که تنها کنسول های بازی پلی استیشن و کامپیوتر بودند ، pes با جذابیتی که داشت توانسته بود بیشترین کاربر را به خود اختصاص دهد.

اما امروزه با توجه به اینکه نسخه های موبایل این بازی هم برای سیستم عامل های مختلف موجود است ، می توان راحترتر از pes در هر جایی لذت برد.

Pro Evolution Soccer 2013  یک بازی بسیار مهیج و زیبایی است که برای موبایل شما طراحی شده است.در این بازی به کنترل و مدیریت توپ بیشتر توجه شده است به طوری که خودتان می توانید شتاب و جهت و ارتقا توپ را خودتان کنترل کنید.پس با دانلود این بازی یک بازی رویایی را تجربه کنید.

 

نریمان بازدید : 76 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
 
در این پست وب سایت تقویم اذان گو باد صبا مخصوص گوشی های تلفن همراه را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.
 
 
دانلود تقویم سال 1392 برای موبایل
نریمان بازدید : 73 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)
نریمان بازدید : 56 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Amazing Breaker دارای ایده‌ای ساده و در این حال فوق‌العاده جذاب است. در این بازی شما باید به استفاده از ابزارهایی شبیه به بمب شکل‌های موجود در هر مرحله را منفجر کنید. هرچه بتوانید قسمت بیشتری از شکل را منفجر کنید در پایان مرحله امتیاز بیشتری خواهید داشت. البته در این کار محدودیت نیز دارید، مثلاً اگر بیشتر از ۳۰ درصد از شکل دست نخورده باقی بماند آن مرحله را نمی‌توانید پشت سر بگذارید. در بازی همچنین بمب‌های گوناگونی وجود دارد که در هر مرحله تعداد کمی از یک یا چند نوع بمب در اختیار دارید، هر بمب نیز قابلیت‌های خاص خود را دارد. این بازی تا بحال امتیازهایی بالایی را از سایت‌های نقد بازیها به‌دست آورده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه برای صفحه‌ی جدید iPhone 5 بهینه‌سازی شده است.

amazing breaker بازی زیبا و فکری Amazing Breaker 1.21   آیفون و آیپد

نریمان بازدید : 50 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد

نریمان بازدید : 44 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

temple run 2 بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   آیفون و آیپد

نریمان بازدید : 69 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

در بازی Blood & Glory شما قدرت و خشونت سربازان را احساس می کنید . درگیرهای های این بازی به زمان گلادیاتورها بازمی گردد و شما را در آن مسابقات شرکت می دهد که سلاح های شما گرز و سپر هستند . این سلاح ها در مراحل مختلف متفاوت هستند و برای پیروزی در نبردهای خونین ، می بایست از قدرتمندترین سلاح های موجود استفاده کنید . تمام تجهیزات شما قبل از شروع نبرد ، قابل ویرایش و انتخاب هستند . این بازی برروی گوشی هایی که سیستم عامل آن ها iOS 4.2 می باشد ، قابل اجرا است که امیدواریم از آن نهایت لذت را ببرید .

Blood & Glory شركت در يك نبرد خونين در بازي Blood & Glory   آيفون و آي پد

نریمان بازدید : 96 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

 

نریمان بازدید : 49 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

این بار در سایت ، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

Urban Tank Battle دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور ارزیابی می کنید؟
    پیشنهاد می کنید چه مطالبی بیشتر در وبلاگ قرار بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 6,048
  • بازدید کلی : 74,631
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ