loading...
farsvatan
نریمان بازدید : 40 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی CRYSIS 3 DIGITAL DELUXE نسخه XBOX360

دانلود بازی CRYSIS 3 DIGITAL DELUXE نسخه XBOX360

 این بار برای دوست داران بازی های سبک اکشن و گرافیک بالا یک بازی فوق العاده را اماده کرده ایم.این بازی از ان دست بازی هایی می باشد که خیلی از گیمر ها منتظر ان بودند.این بازی دارای پیشینه ای بسیار بسیار درخشان است بازی که در سال اول انتشارش بهترین بازی سال شد و این بازی, بازی جز CRYSIS نیست.در Gamescom امسال، قسمت های زیادی از بخش چندنفره بازی Crysis 3 منتشر شدند، اما مد جدید این بازی که Hunter نام داشت، نگاه های زیادی را به خودش جلب کرد. اما چرا این مد اینقدر جالب توجه است. دلیل آن بسیار ساده بود. شما در این حالت می توانید بدون آنکه یک گلوله شلیک کنید، بازی را به پایان برسانید. این موضوع کمی عجیب است، چون در یک بازی اول-شخص تیراندازی با آن روبرو هستیم. در این سبک از بازی ها معمولاً با شناسایی اهداف و تیراندازی به سمت آن ها بازی را پیش می برید. در مد Hunter دقیقاً با روندی خلاف حالت رایج مواجه خواهید شد. تجربه این قسمت بسیار جالب است و حتی می توانید راحت تر از تیراندازی، به پیروزی برسید.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 110 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای DEAD SPACE 3 مخصوص XBOX360

 بازی DEAD SPACE 3 مخصوص XBOX360

بازهم یک بازی دیگر از سری بازی های محبوب و پر طرفدار dead space را برای شما آماده کرده ایم. در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است. 

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 54 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman Absolution نسخه xbox360

 

این بار از سوی استودیوی دانمارکی IO Interactive شاهد شاهکاری دیگر در عرصه ی بازی های سبک اکشن و حادثه ای هستیم. بازی که امروز آماده کرده ایم از آن دسته بازی هایی است که ریشه و قدمت طولانی دارد و تقریبا کمتر کسی که در دنیای بازی های کامپیوتری باشد اما نام آن را نشنیده باشد. Hitman Absolution جدیدترین عنوان از سری عنوان های این بازی محسوب می شود بازی که پس از یک وقفه ی نسبتا طولانی دوباره پا به عرضه گذاشت و دل طرفداران خود که خیلی وقت بود منتظر ان بودند شاد کرد.

Hitman Absolution نسبت به عنوان های قبلی خود سعی کرده محوریت اصلی داستان خود را حفظ نموده و کماکان ما شاهد هیتمنی خشن و حرفه ای باشد همراه با تکنیک ها و روش های خاص خودش. این بازی که همیشه یک قهرمان بیشتر نداشته تمام موضوعیت خود را بر پایه ی یک نفر نهاده است. هیتمن فردی است که تمام کار های خود را به صورت تک نفره و ماموریت های خود را متکی به خود انجام می دهد حتی در سخت ترین شرایط هم هیچ کس به کمک آن نمیاید.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 70 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانود بازی Sleeping Dogs نسخه XBOX 

بالاخره شاهکار به تمام معنای Square Enix منتشر شد. این بازی که قرار بود یکی دیگر از نسخه های معروف TRUE CRIME باشد اما بنا به یک سری مسائل Sleeping Dogs نام گرفت. اگر شما هم از طرفداران بازی GTA هستید پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان این بازی جذاب و مهیج رو از دست ندید. داستان بازی درباره افسری به نام Wei Shen یک دو رگه چینی آمریکایی است که برای انتقام و انهدام گروهی به نام Traid به Hong Kong می رود. Wei Shen شخصیت اصلی بازی در نیروی پلیس San Francisco مشغول به فعالیت بود، اما برای هدف و انتقام خود به Hong Kong نقل مکان می‌کند و به بخش پلیس مخفی این شهر ملحق می‌شود و همین طور باید گزارشات خود را مرتبا به رئیس خود در نیروی پلیس اطلاع دهد و در همین حین وارد ماجراها و دردسر های خطرناک و غیر قابل بازگشتی می شود. باید گفت که SD از یک داستان پر پیچ و خم و جذابی بهره می برد و شما را تا آخر بازی پای خود نگه می دارد.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 81 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی DmC: Devil May Cry نسخه XBOX360

بازی DmC: Devil May Cry نسخه XBOX360

این بار برای علاقه مندان به بازی های سبک اکشن یک بازی زیبا و البته پر طرفدار را اماده دانلود کرده ایم .سری بازی های Devil May Cry از جمله معدود آثار صنعت بازی هستند که می توان از آن ها به عنوان یک پدیده و اسطوره نام برد. اگر بخواهیم درباره گذشته این سری صحبت کنیم، باید گفت که ابتدا اصلاً قرار نبود از DMC یک بازی مستقل و جدا ساخته شود، بلکه هدف از آن پروژه، ساخت یک دنباله برای Resident Evil بوده است. اما زمانی که بازی ساخته می شد، ناگهان هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان و خالق بازی متوجه شد که محصول او بجای آنکه شبیه به یک ادامه بر مجوعه Resident Evil باشد، با فاصله گرفتن از روح و اصالت آن، توان تبدیل شدن به یک بازی جدید و مستقل را دارد.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 70 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای METAL GEAR RISING REVENGEANCE نسخه XBOX360

 باز هم بازی دیگر برای دوست داران سبک بازی های ماجراجویانه همراه با اکشن البته از نوع کاملا مدرن و پیشرفته! بازی که پیشینه ای بسیار قوی در این سبک دارد و با خود در این نسخه حرف های بسیاری برای گفتن دارد.در E3 استودیوی باری ساز این بازی سیستم برش های معروف این بازی را  نشان دادند و گفتند که چیزی جلودار شمشیر Raiden نیست! این استودیو با آن نمایش اعلام کرد که MGR به نوعی با ساخته های قبلی شان فرق دارد و آن ها امضای جدیدی از خود را در این بازی ثبت کرده اند. Revengeance بخشی از دنیای Metal Gear را نمایش می دهد که جادوی بسیار جالبی دارد و تا کنون به آن پرداخته نشده بود.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 46 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Tomb Raider نسخه xbox360

 دانلود بازی Tomb Raider نسخه xbox360

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. Lara Croft یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی که  منتشر شده است، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.

در اولین تریلری که در E3 سال گذشته از Tomb Raider به نمایش درآمد، نفس ها را در سینه همگان حبس نمود و از آن بهتر نمایش فوق العاده اش درE3  امسال بود که دیگر جای هیچگونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. سازندگان خوش ذوق Crystal Dynamics دست به خلق لارایی زده اند که خلق و خویی تازه دارد و داستانش کمی متفاوت روایت می شود که در عین حال بهتر از همیشه به نظر می رسد. در Tomb Raider دیگر با یک ماجراجوی کارکشته طرف نیستیم. لارای جوان ۲۰ ساله پس مدت کوتاهی فارغ تحصیلی، تازه در اول راه است و راهی سفری می شود که در آن به دنبال ماجراجویی است. او در گذشته خود هیچ اکتشافی نداشته و یک جوان خام و بسیار آسیب پذیر به نظر می رسد.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 35 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct نسخه XBOX360

 دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct نسخه XBOX360

باز هم بازی متفاوت جذاب از سری بازی های اکشن نکته جالب درباره دنیای The Walking Dead  این است که درهای زیادی وجود دارند که به وسیله آن ها بتوان داستان های مختلفی را روایت کرد. شخصیت پردازی های این داستان آنقدر خوب بوده که بتوان در کنار روند اصلی، ماجراهای مختلفی را به وجود آورد. کتاب های کمیک، سریال تلویزیونی و یا بازی های ماجراجویی که استودیوی Telltale آن ها را به صورت قسمتی عرضه می کند، نشان دهنده پتانسیل بالای این داستان و دنیای خلق شده توسط آن هستند. حضور داشتن در یک دنیای Zombie Apocalypse به این معنا است که مرگ دقیقاً روبروی زندگی قرار گرفته و کوچکترین اشتباه، موجب مرگ می شود.

درباره 360 ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور ارزیابی می کنید؟
    پیشنهاد می کنید چه مطالبی بیشتر در وبلاگ قرار بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 963
  • بازدید سال : 6,034
  • بازدید کلی : 74,617
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ