loading...
farsvatan
نریمان بازدید : 87 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

نریمان بازدید : 76 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

تجربه حضور در یک شبیه ساز واقعی فوتبال با Real Football 2013. این بازی محصول جدید شرکت بزرگ Gameloft می باشد که تا کنون بازی های زیادی با کیفیت HD ارائه کرده است. این بازی آخرین بازی ارائه شده و از بهترین بازی های این شرکت می باشد! شما در این بازی، می توانید با تقویت تیم خود از قبیل استخدام کردن بازیکن جدید، کارکنان جدید و جذب اسپانسر و… باشگاه خود را توسعه دهید و پر قدرت تر بازی کنید! شما از ابتدا این بازی می توانید تیم تازه کاری را انتخاب کنید و با پیش روی در بازی و بهبود توانایی های بازیکنان تیم، خود را برای رسیدن  به لیگ ها و رقابت در برابر بهترین تیم جهان آماده کنید و با سلیقه خود قدم به قدم تیم خود را کنترل کنید. این بازی بیش از ۳۰۰۰ بازیکن مطرح جهان را با مجوز رسمی از فیفا در خود داراست. گرافیک فوق العاده این بازی بسیار روان و واقع گرایانه می باشد. همچنین این بازی بیش از ۷۰۰ انیمیشن اختصاصی ضبط شده در خود دارد. شما با دریافت این بازی، بهترین تجربه فوتبال با اندروید را حس می کنید!

نریمان بازدید : 84 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

مارکتی قدرتمند،زیبا،مطمئن،رایگان و با امکانات فوق العاده بالا که برای هر اندروید داری ضروری میباشد و میتواند از این بس تمامیه برنامه ای و بازی ای روز دنیا را به صورت کاملا رایگان در همه جای حتی مسافرت،گردش و هرجایی که آنتن Gprs بدهد استفاده کند و از جدیدترین اپلیکیشن های سیستم خود استفاده کند،پیشنهاد میکنم این برنامه را هیچ رقمه از دست ندهید و حتما از موبفا دریافت کنید

 

برنامه بدون هیچ نوع تحریمی میباشد

 

http://dl2.mobfa.org/Autumn-90-mamadstiler/rgwgqwh.jpg

نریمان بازدید : 122 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

KMPlayer نام پلیری بسیار محبوب و نام آشنا می باشد که تقریبا می تواند تمامی فرمت های رسانه ای مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia,QuickTime را به خوبی اجرا کند. این نرم افزار با قدرت بالا زیرنویس انواع فیلم دی وی دی را تشخیص داده و می تواند از هر قسمتی از ویدئو ، عکس ، فیلم یا صدا استخراج کند. KMPlayer می تواند به همراه فیلترهای داخلی و خارجی برای کنترل صوت و تصویر نیز به خوبی کار کند. اکثر کدک های صوتی و تصویری در این نرم افزار قرار داده شده و می توان گفت از این نظر برترین و کامل ترین پلیر جهان می باشد.

 

 

نریمان بازدید : 40 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی CRYSIS 3 DIGITAL DELUXE نسخه XBOX360

دانلود بازی CRYSIS 3 DIGITAL DELUXE نسخه XBOX360

 این بار برای دوست داران بازی های سبک اکشن و گرافیک بالا یک بازی فوق العاده را اماده کرده ایم.این بازی از ان دست بازی هایی می باشد که خیلی از گیمر ها منتظر ان بودند.این بازی دارای پیشینه ای بسیار بسیار درخشان است بازی که در سال اول انتشارش بهترین بازی سال شد و این بازی, بازی جز CRYSIS نیست.در Gamescom امسال، قسمت های زیادی از بخش چندنفره بازی Crysis 3 منتشر شدند، اما مد جدید این بازی که Hunter نام داشت، نگاه های زیادی را به خودش جلب کرد. اما چرا این مد اینقدر جالب توجه است. دلیل آن بسیار ساده بود. شما در این حالت می توانید بدون آنکه یک گلوله شلیک کنید، بازی را به پایان برسانید. این موضوع کمی عجیب است، چون در یک بازی اول-شخص تیراندازی با آن روبرو هستیم. در این سبک از بازی ها معمولاً با شناسایی اهداف و تیراندازی به سمت آن ها بازی را پیش می برید. در مد Hunter دقیقاً با روندی خلاف حالت رایج مواجه خواهید شد. تجربه این قسمت بسیار جالب است و حتی می توانید راحت تر از تیراندازی، به پیروزی برسید.

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 110 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای DEAD SPACE 3 مخصوص XBOX360

 بازی DEAD SPACE 3 مخصوص XBOX360

بازهم یک بازی دیگر از سری بازی های محبوب و پر طرفدار dead space را برای شما آماده کرده ایم. در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است. 

درباره 360 ,
نریمان بازدید : 54 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Hitman Absolution نسخه xbox360

 

این بار از سوی استودیوی دانمارکی IO Interactive شاهد شاهکاری دیگر در عرصه ی بازی های سبک اکشن و حادثه ای هستیم. بازی که امروز آماده کرده ایم از آن دسته بازی هایی است که ریشه و قدمت طولانی دارد و تقریبا کمتر کسی که در دنیای بازی های کامپیوتری باشد اما نام آن را نشنیده باشد. Hitman Absolution جدیدترین عنوان از سری عنوان های این بازی محسوب می شود بازی که پس از یک وقفه ی نسبتا طولانی دوباره پا به عرضه گذاشت و دل طرفداران خود که خیلی وقت بود منتظر ان بودند شاد کرد.

Hitman Absolution نسبت به عنوان های قبلی خود سعی کرده محوریت اصلی داستان خود را حفظ نموده و کماکان ما شاهد هیتمنی خشن و حرفه ای باشد همراه با تکنیک ها و روش های خاص خودش. این بازی که همیشه یک قهرمان بیشتر نداشته تمام موضوعیت خود را بر پایه ی یک نفر نهاده است. هیتمن فردی است که تمام کار های خود را به صورت تک نفره و ماموریت های خود را متکی به خود انجام می دهد حتی در سخت ترین شرایط هم هیچ کس به کمک آن نمیاید.

درباره 360 ,

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور ارزیابی می کنید؟
    پیشنهاد می کنید چه مطالبی بیشتر در وبلاگ قرار بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 1,041
  • بازدید سال : 6,112
  • بازدید کلی : 74,695
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ