loading...
farsvatan
نریمان بازدید : 56 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شمال در مقابل جنوب North vs South v1.3 همراه دیتا

North vs South یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که ترکیبی از بازی های محبوب Age of Empires و the Oregon Trail می باشد ، همچنین این بازی یکی از بازی های برتر سیستم عامل ios نیز می باشد که طرفداران بسیاری را شیفته خود کرده است . جنگ بسیار شدیدی میان ابر قدرت های شمال و جنوب صورت گرفته است ! نیروهای خود را آماده جنگ کنید و با استفاده از سلاح ها و سربازان پیروز میدان جنگ شوید و مناطق بیشتری را تصرف کنید . بازی از گیم پلی اعتیاد آوری برخوردار می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نریمان بازدید : 72 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن و زیبای Asterix Megaslap v1.2.1

Asterix Megaslap یک بازی اکشن و هیجان انگیز می باشد که برای گوشی ها و تبلت های اندروید منتشر شده است . ۵۰ سال پیش از میلاد است و تمامی کشور توسط رومیان اشغال شده است . اما در این بین یکی از روستا ها با نام گول که ساکنان سرکش و شجاعی دارد هنوز تصرف نشده است و آماده مبارزه می باشند ! روزی یکی از ساکنان روستا معجونی جادویی را می خورد و تا جایی که ممکن است از روستا دور می شود و به جنگ با این رومیان دیوانه می رود ، حال در این راه باید او را همراهی نمایید ! بازی از محیط جذابی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

نریمان بازدید : 90 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود تم فوق العاده زیبا و با کیفیت iOS 7 Theme HD Concept 8 in 1 v3

iOS 7 Theme HD یک تم فوق العاده زیبا و یا کیفیت می باشد که با دیدن کیفیت بالای آن شگفت زده خواهید شد ! این تم زیبا که برگرفته شده از محیط سیستم عامل ios7 می باشد از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و از بیشتر لانچر های معروف پشتببانی می کند . وجود آیکون های متنوع و با کیفیت ، محیط جذاب و سریع و رنگ بندی زیبا با قابلیت شخصی سازی همه از ویژگی های این تم بی نظیر می باشند . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نریمان بازدید : 72 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود 91 PC Suite for Android v1.7.15.276 - نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید

نرم افزار PC Suite for Android یک بسته نرم افزاری تحت ویندوز از مجموعه ابزارهای مورد استفاده برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما اجازه ویرایش، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری از تمامی فایل های روی دستگاه با استفاده از کابل و یا ارتباط بی سیم را می دهد.

نریمان بازدید : 74 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)

Chicken Invaders 4 Xmas

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Chicken Invaders 4 Xmas یک بازی اکشن و فوق العاده زیبا و هیجانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. بدون شک این بازی را بر روی سیستم عامل ویندوز به یاد دارید، این بازی پس از طرفدارانی که در نزد کاربران ویندوز پیدا کرد، نسخه اندروید آن هم نیز منتشر گردید . شما باید در این بازی از شر مرغ های فضایی خلاص شده و آن ها را نابود کنید. مراحل این بازی بسیار زیاد است و درست به مانند نسخه ویندوز طراحی شده است .

نریمان بازدید : 100 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

نریمان بازدید : 81 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

 

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور ارزیابی می کنید؟
    پیشنهاد می کنید چه مطالبی بیشتر در وبلاگ قرار بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 6,012
  • بازدید کلی : 74,595
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ