loading...
farsvatan
نریمان بازدید : 101 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Gangstar Rio: City of Saints – سری بازی های تحسین شده ی Gangstar بازگشته است و برروی آندروید قابل اجرا می باشد . این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به بازی GTA دارد به اینگونه که شما می توانید علاوه برطی کردن مراحل بازی ، به صورت آزادانه در شهر بگردید و از وسایل نقیله ، تانک ، هلیکوپتر و… استفاده کنید . بازی در شهر ریو در کشور برزیل در حال جریان می باشد . دارای بیش از ۶۰ مرحله ی مختلف است که ساعت ها شما را مشغول می کند . همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مانند اسلحه ها ، تفنگ ها ، bazookas ، نارنجک و… در یک محیط ۳D بسیار جذاب و مهیج می باشد .

Gangstar Rio City of Saints دانلود بازی Gangstar Rio City of Saints v1.1.3   آندروید

 

نریمان بازدید : 55 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Cutting Edge Arena یک بازی رزمی برای سیستم عامل آندروید می باشد که در این بازی می بایست در نبردهای تن به تن حریفان خود را شکست دهید .با بازیکنانی که در دیگر نقاط جهان قرار دارند با شمشیر ، خنجر ، چوب و … به جنگ بپردازید . سکه جمع آوری نموده و با استفاده از آنها اقدام به خرید وسایل دفاعی جدید برای افزایش قدرت در برابر دشمنان تان استفاده کنید . با استفاده از سیستم رنکینگ جهانی خواهید توانست رتبه خود را در میان دیگر بازیکنان متوجه شوید .برای اجرای آنلاین بازی از وای فای استفاده می کند که شما می توانید در صورت تمایل به انجام آفلاین حریف خود را ربات کامپیوتری قرار دهید .

Cutting Edge Arena بازی سرگرم کننده و اکشن Cutting Edge Arena   آندروید

 

نریمان بازدید : 74 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

نریمان بازدید : 42 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱٫۶ و یا بالاتر هستید .

 

Cut The Rope نسخه جدید بازی بریدن طناب Cut The Rope v2.2.1   آندروید

 

نریمان بازدید : 3676 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
برای همه سیستم عامل ها؛

بازی PES 2013 بــرای موبایــل + دیتا   

سبک این بازی تغییر کرده و واقعی تر شده است. با نصب این بازی بر روی موبایل خود می توانید یک فوتبال رویایی را تجربه کنید.

اگر طرفدار فوتبال هستید حتما با pes آشنایید ، شاید یکی از معروفترین بازی های ورشی باشد، زمانی که تنها کنسول های بازی پلی استیشن و کامپیوتر بودند ، pes با جذابیتی که داشت توانسته بود بیشترین کاربر را به خود اختصاص دهد.

اما امروزه با توجه به اینکه نسخه های موبایل این بازی هم برای سیستم عامل های مختلف موجود است ، می توان راحترتر از pes در هر جایی لذت برد.

Pro Evolution Soccer 2013  یک بازی بسیار مهیج و زیبایی است که برای موبایل شما طراحی شده است.در این بازی به کنترل و مدیریت توپ بیشتر توجه شده است به طوری که خودتان می توانید شتاب و جهت و ارتقا توپ را خودتان کنترل کنید.پس با دانلود این بازی یک بازی رویایی را تجربه کنید.

 

نریمان بازدید : 65 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro v2.3.0 عنوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید

 

نریمان بازدید : 94 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Bola Kampung از فیلمی با همین عنوان الهام گرفته شده که در آن ۳ بازیکن نقش شخصیت های های اصلی فیلم را داشتند و با قدرت های خاص خود که امکان تبدیل شدن به روبات را به آنها می داد، تلاش می کردند که دنیا را نجات دهند. ماموریت آنها شکست دادن ویلین اویل و لورد ویلس برای نجات پرنسس آماندا و نظام پادشاهی اوست. اگر روبات ها و فوتبال را دوست دارید، حتما این بازی را هم دوست خواهید داشت چون در آن شما روبات ها را شوت خواهید کرد! شما باید با روبات ها مبارزه کرده و نگذارید که نزدیکتان شوند.

 

بازی اکشن جنگ با روبات ها Bola Kampung: RoboKicks برای اندروید

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم رو چطور ارزیابی می کنید؟
    پیشنهاد می کنید چه مطالبی بیشتر در وبلاگ قرار بدهم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 971
  • بازدید سال : 6,042
  • بازدید کلی : 74,625
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ